dimecres, 9 de desembre del 2009

Gràcies per tot Remei

L'altre dia duent al meu fill a l'escola vaig trobar-me a la Remei. És una germana que tutoritzava les meves primeres passes en l'educació ara fa només...3o anys!. La congregació treballava amb nens i noies desfavorits per la vida i les circumstàncies, de fet ells van ser els meus primers grans mestres dels que vaig aprendre coses molt importants de la vida. Vaig experimentar una gran alegria de poder saludar un cop més aquest nexe amb el meu passat. Juntes vam conversar sobre el que havia estat de la vida d'aquest infants i encara vaig poder tenir referències d'aquells meus primeríssims alumnes. La casualitat de la vida ha volgut que ens trobem de tant en tant i poder agraïr personalment a la Remei l'oportunitat d'aquella llunyana experiència que per mi ha estat tant profitosa.Gràcies per tot Remei.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada